home Meny close
menu Meny

Vi hjelper deg

Våre kunnskapsrike selgere er tilstede for å hjelpe deg å velge riktig utstyr, slik at du kan være helt sikker på at du får riktig produkt til ditt bruk. Produkter skal også ofte fungere sammen med andre apparater. Derfor hjelper vi deg å komme i gang allerede når du er i butikken.

30 dagers åpent kjøp

Hos Spaceworld Soundgarden har du 30 dager åpent kjøp. Det betyr at du kan få pengene tilbake om du ombestemmer deg. Varene må være ubrukte, i original ubrutt forpakning og du må fremvise kvittering. Gjelder ikke varer solgt med abonnement, spesialbestilte varer, samt varer med produktnøkkel.

Prismatch på hodetelefoner

Spaceworld Soundgarden tilbyr kjente merkevarer, og vi ønsker at våre kunder skal føle en trygghet når man handler hos oss - ikke bare når det gjelder kvalitet, men også på pris. Det betyr at vi matcher prisen dersom du finner samme vare rimeligere et annet sted (i norske butikker eller nettsteder) på hodetelefoner og propper.

PRISMATCH gjelder mot priser fra andre butikker i Norge eller nettbutikker registrert i Norge. Det må fremlegges dokumentasjon på at du kan få kjøpt produktet til en lavere pris et annet sted og den må være på lager og tilgjengelig for salg på kjøpsdagen. Du må dokumentere den lavere prisen ved å legge frem annonse, kundeavis, produktkatalog eller lignende. Vi trenger også en original kvittering på den varen du kjøpte hos Spaceworld Soundgarden.

  • PRISMATCH gjelder ikke på timestilbud, åpningstilbud eller tilbud som er i begrenset antall.
  • For å kunne benyttes seg av PRISMATCH må det være samme merke, modell, årsmodell, farge, størrelse og kvalitet.
  • PRISMATCH gjelder ikke på generelle tilbud som «20% på alle varer».
  • PRISMATCH kan ikke kombineres med andre rabatter hos Spaceworld Soundgarden
  • Ved bruk av PRISMATCH mot priser i norskregistrerte nettbutikker, kommer frakt og evt andre tillegg for å motta produktene innen en viss tidsperiode i tillegg. Dokumentasjonen må da inneholde sluttprisen når alle valgene er gjort.

Henvendelser rundt Prismatch rettes til butikken hvor varen er kjøpt. Nettbutikken må kontaktes vedrørende varer kjøpt der.

Serviceverksteder

Vi samarbeider med Norges fremste serviceverksteder innenfor hjemmeelektronikk for å kunne gi deg som kunde best mulig service.

Som kunde hos oss kan du oppsøke hvilken som helst av våre butikker for å få hjelp med ditt produkt snarest mulig.
For at vi raskest mulig skal kunne hjelpe deg er det viktig at du tar med din kvittering når du skal levere inn et produkt til service.

Har du kjøpt ditt produkt i nettbutikken vår, kan du når som helst skrive ut kopi av kvitteringen ved å hente frem din ordre under ordrehistorikken på menyen "Min side" i nettbutikken.